top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverMaxime Booi

Het is bijna zover!

Bijgewerkt op: 26 okt. 2018

Wat aan het begin van mijn studie als 'droom' begon, is nu echt bijna zover, mijn leven in Nederland achter laten voor 5 maanden in de VS. Even geen hockey meer elke 3 keer in de week, geen school en even al m'n familie, vriendjes en vriendinnetjes niet dichtbij om me heen.


Wat ik hiervoor terug krijg? Ik heb eigenlijk nog geen idee... ! Wat ik wel weet is dat ik de komende 5 maanden stage ga lopen in Boston, MA.




“Ooohja, maar zeker, in Amerika.”



Thanks too my mams heb ik hele toffe huisvesting gevonden, waar ik samen met Joeppie Zeeman ga slapen. Jeetje, ga ik opeens samenwonen en niet eens samen met m'n vriend, maar met Joep. Oké, dus alles zelf moeten doen en ook nog eens 5 dagen per week stage lopen.

“Challenge accepted!!”

Ik kan niet wachten om weer aan de slag te mogen na deze lange en heerlijke vakantie, om op avontuur te gaan, m'n hersenen te laten werken, mensen te ontmoeten en dingen mee te maken.

Over een paar dagen vlieg ik via IJsland naar Boston & gaat m'n 'big adventure' beginnen. Ik moet nu echt beginnen met m'n tas inpakken...


Daaaag Nederland, hello 'America!

47 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page